Members

Friday 23 November 2012

~ Akukah Yang Bersalah ~


Akukah Yang Bersalah..

..diketika ini aku cuba memujuk hati..bersama tangisan aku lagukan kepiluaan..bisakah aku tersenyum untukku sembunyikan kecewaan..namun disebalik seyumanku ada luka yang terpendam..dengan pasrah aku terima kala engkau hulurkan penghinaan..diketika itu juga telah aku renjiskan kesabaran..

..dijiwaku mengundang pertanyaan..adakah bahagianya nanti akan menyingkari hiba..kerna dalam ribut pasti ada hina..dalam tenang pasti adanya sabar..dalam tangisan aku sendirian berkemungkinan bahagia..menanti akan menyusur tiba..adakah aku mengundang bencana..atau akukah yang bersalah..dalam segala kemungkinan yang berlaku..namun dengan rela aku terima..seadanya aku dalam sederhana..

..izasya..

No comments:

Post a Comment