Members

Tuesday 5 February 2013

~ Alunkan Aku Dengan Nyanyian Kasihmu ~


~ Alunkan Aku Dengan Nyanyian Kasihmu ~

Indahnya cinta menyusup kalbu
menghiasi mega rindu di awan
biru mengukir, mengungkap
kalimah kasih pelengkap
aksara di pepohonan

asyiknya terbuai dalam cinta
dalam rawan kasihmu, bagaikan
desahan rindu mengulit asa
membelai pesona bekasih
di mahligai syahdu

dipegun, diusap hembusan
bayu rindu seakan membuncah
di perdu hati meronta kesuma
cinta meraih gemersiknya arus
percintaan

di setiap ruang dinding rindu
terbangkit resah menggamit
bila suara manjamu tidak
kudengar gelisah aku di batas
penantian cintamu

selagi cinta dan kasih sayang
masih menggebu, kudakap
rindu yang kian hari merintih
melaung rebana kasihmu
dambaan jiwa

selendang kasih yang kauberikan
masih kugenggam setia
dan di bahu rindu ini jua
kusandarkan cinta pada
renjisan sinarmu

dikaulah penyeri cinta ini
biarpun hanya bayangmu
sering menemani, namun
kutahu kasihmu kasihku
tidak akan terpisah

di sudut cinta ini arjunaku
pahatkanlah aku di hatimu
agar kurasai getaran rindu
dan moga kasih ini bersemi
selamanya di taman perkasihan

panji cinta teguh di angsana
tidak akan gentar dengan musim
tsunami kerana kasihmu kasihku
bisa memecah relung kasih
di persada istana impian...

'Alunkan Aku Dengan Nyanyian Kasihmu'...hiasilah aku dengan wangian cintamu...

04hb Jan 2013 Isnin
6.25pm
SNQ ♥

No comments:

Post a Comment