Members

Friday 5 July 2013

~ IZINKANLAH AKU ~

Izinkanlah Aku..

di saat sepi melamar kerinduan
jiwaku di hujani gerimis menitis
seakan menguji ketabahan naluriku
sekian lama memendam rindu padamu..

tiada niat untuk kumenghukum rasa
tiada maksudku untuk membisu
sepi tanpa sebarang kata
segalanya membatasi aku
untuk berada di dalam hatimu..

sampai bilakah segala derita
di jiwa akan terubat kini
akan kubiarkan saja
keadaan merawatnya agar
penawarnya bisa kutemui nanti..

untukmu..
di kejauhan izinkan aku merinduimu
di kejauhan izinkan aku melihat senyum tawamu
di kejauhan izinkan aku merasakan tulus kasihmu
di kejauhan izinkan aku sentiasa ada di hatimu
di kejauhan izinkan aku terus menyintaimu
hingga hujung nyawaku..
izinkanlah aku...

..izasya..

~Dari Kekasih Kepada Kekasih~


No comments:

Post a Comment