Members

Wednesday 31 July 2013

~ KASIHKU ~ Munge Bestfm

kasihku,
jangan kau tnyakan mengapa 
kenapa dan bagaimana
dari awal perkenalan kita
sehingga ke akhirnya

kasihku,
jangan kau tanyakan mengapa aku
pergi meninggalkanmu
sedangkan jawapannya ada padamu
dan harus kau tahu
aku selalu menyayangimu

kasihku
jangan kau tanyakan kenapa aku
mendiamkan diri denganmu
tapi tanyalah hatimu
pernah kah kau menyayangiku
walau sedetik waktu

kasihku
jangan kau tanyakan bagaimana aku
jatuh hati padamu
kerna aku sendiri tak tahu
kerna hanya engkau yang tahu
tapi sayang kau selalu meraguiku

dan sayangku,
semua jawapan itu ada padamu
dan takperlu lagi kau tanya padaku
mengapa kenapa dan bagaimana
tapi kau perlu tahu
yg aku xakan pernah meninggalkanmu
walaupun jasadku selalu mengiginkannya
namun hatiku tak mungkin melakukannya

hasil nukilan my lalink sis Munge Bestfm.. you..

No comments:

Post a Comment